Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Διλήμματα

Πέρασα μια ωραία Κυριακή διαβάζοντας Στατιστική και νιώθω ότι ο εγκέφαλος μου έγινε χυλός και σε λίγο θα αρχίσει να τρέχει από τα ρουθούνια μου.

Ποιος είπε ότι τα μαθηματικά δεν έχουν θεωρία;;; Φέρτε μου τον να τον δέρω. Μάλλον ήταν ο ίδιος εκείνος που υποτιμούσε τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης "επειδή όλο θεωρία διαβάζουν! Εν κόφκει ο νους τους!" Ενώ τα μαθηματικά; Καθόλου - μα καθόλου - θεωρίες!!! Ειλικρινά δε μπόρεσα ποτέ μου να καταλάβω το νόημα του να κάνω στατιστική ως μέρος του μεταπτυχιακού μου, εφόσον δεν την έχω κάνει σε πτυχιακό επίπεδο, άρα δεν έχω όλες τις κατάλληλες βάσεις. (Για την ιστορία, και στο πρώτο μου μεταπτυχιακό έκανα στατιστική - και μάλιστα SPSS. Μην με ρωτάς πώς τα κατάφερα. I was hating it anyway). 

Έτσι κι αλλιώς, όταν κάποιος θελήσει μια εξειδικευμένη στατιστική ανάλυση, θα φωνάξει έναν ειδικό - όχι εμένα. Και όταν νιώθεις ότι διαβάζεις κάτι που δεν έχει νόημα να το διαβάζεις, δυσπιρκάς απίστευτα. Κάπως έτσι ήταν η σημερινή μου μέρα. Απίστευτα frustrating.

Επαναλαμβάνω στον εαυτό μου:




Χμμμ... Διλήμματα! Δεν ξέρω ποια είναι η πιο δελεαστική επιλογή. Λες να κρεμαστώ κι εγώ από τον πολυέλαιο;





4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/9/14 15:31

    Χαρά στο κουράγιο σου, Pax μου! Εγώ δεν ξέρω αν θα άντεχα να διαβάζω κάτι που δεν καταλαβαίνω ή δεν μού αρέσει! Πέρσι, ένας φοιτητής μού έστειλε το εξής μήνυμα: "Kamneis mathima statistiki?". Έπαθα μια μίνι συμφόρηση μέχρι να απαντήσω ψύχραιμα σε αυτήν την ερώτηση. Άσε που μια άλλη φοιτήτρια είχε ζητήσει την βοήθειά μου για εργασία στην SPSS! Πού τους βρίσκω κι εγώ...

    Όσο για τον πολυέλαιο, θυμήθηκα την Ματίνα Μανταρινάκη που πήγε να κρεμαστεί από τον πολυέλαιο (για διαφορετικό λόγο από σένα) και τελικά τον ξήλωσε!

    Τι κάθομαι και θυμάμαι! :)

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Π. μου εκείνο που σπούδασα και αγαπώ δεν μου έχει φέρει λεφτά.. Και στο τέλος της μέρας αυτό μετρά για τη ζωή μας. Λίγο υπερβολικά ρεαλιστικό, αλλά είναι η πραγματικότητα.

    Άσε, έχουν να γραφτούν πολλά επεισόδια στο σήριαλ Στατιστική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/9/14 01:14

    Αχ αγαπητή μου Ειρήνα.

    Ευτυχώς ή δυστηχών οι πιθανοθεωρία - στατιστική είναι απο τις πλέον βασικές έννοιες στη ζωή μας.

    Απο τον καιρό που καιρό που ανακαλύφθηκε η κβαντική φυσική και η εμπλοκή μας στον πολυπολυπλοκότητα ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
    Καλώς στα κάμνουσιν και απλά συνιστώ όσο καλύτερα τα μάθεις τόσο το καλύτερο για σένα.

    Ρώτα κανά φυσικό ή μηχανικό...

    Α.Ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείται ότι θα τα μάθω όσο το δυνατόν καλύτερα, άσχετα από το ότι δεν μπορώ να φανταστώ αυτή τη στιγμή που θα τα χρησιμοποιήσω. Επειδή φαντάζομαι ότι κάποιος λόγος υπάρχει που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή