Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Let the soft animal of your body love what it loves.

Μου το έστειλε προχτές. Άκουσε σε ένα audio book τους 4 πρώτους στίχους λέει, και του θύμισαν εμένα. Και έψαξε να το βρει για να μου το στείλει. Αυτός ο παράξενος τύπος που μένει στο σπίτι μου και τον λέω άντρα μου.




Τι τύπος! Ακούει audio books και διαβάζει φιλόσοφους Αμερικανούς, Έλληνες, σύγχρονους και αρχαίους, στωικούς και παίζει σκάκι. Διαβάζει Επίκτητο πριν κοιμηθεί.
Από πριν διάβαζε φιλοσοφία δηλαδή, με αγάπη στους στωικούς, το Μάρκο Αυρήλιο και το Σενέκα. Απλά τώρα με το μεταπτυχιακό έχει διευρυνθεί ο κύκλος αυτών που διαβάζει.
Μιλά για τους φιλοσόφους του λες και μιλά για το τι είπαν με τους φίλους του, και βλέπεις το αστραφτερό του βλέμμα σε πλήρη εγρήγορση. 

Μου άρεσε πολύ το ποίημα. Το βρήκα βαθιά συμπονετικό και κατανοητικό για κάθε ανθρώπινο πλάσμα που παλεύει. Και βαθιά αισιόδοξο.

Meanwhile the wild geese, high in the clean blue air, are heading home again.


6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/3/21 13:00

    ομγ

    Τι όμορφο. μα τι κάνει κ μιλά για φιλοσοφία?

    μπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δουλειά του είναι σχετική με την ψυχιατρική. Το μεταπτυχιακό που κάνει τώρα σχετίζεται με την βιοηθική και όπως βλέπω στην πράξη, έχει πολλά κομμάτια που σχετίζονται με φιλοσοφία. Ας πούμε κάποια θέματα είναι ηθικά θέματα περί ευθανασίας, ευγονικής, κλωνοποίησης, εκτρώσεων κλπ. Εκεί κολλά η φιλοσοφία, η βάση της συζήτησης είναι διάφορες φιλοσοφικές απόψεις.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος4/3/21 08:57

    ομγ! ποτε να βρεθουμε?

    μπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/3/21 00:03

    Ωραίο ποίημα, pax μου! Πολύ ενδιαφέροντα τα αναγνώσματα του συζύγου σου!

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι. :)

      Να χαλαρώσουν οι περιορισμοί και να βρεθούμε, να τα πούμε από κοντά!

      Διαγραφή