Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

Παράξενη αλλά σπουδαία χρονιά

Γενικά έχω το σαν άτομο. Κλωτσώ πολλά. Αντιστέκομαι πολλά όταν μπαίνει μπροστά μου κάτι που δεν μου αρέσει. Το παλεύω μέχρι τέλους. 

Η ζωή με έμαθε ότι κάποιες φορές είναι λάθος αυτή η τακτική. You just have to go with the flow. Νομίζω αυτή η περίοδος είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις. Νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε όλοι μια βαθιά ανάσα. Νομίζαμε ότι ξεμπερδέψαμε με τον COVID-19, αποδεικνύεται ότι δεν είμαστε καν στα μισά.

Παράξενη αλλά σπουδαία χρονιά.

Μέσα σε όλη αυτή τη δυσκολία, μας ήρθαν πολλά καλά. Πολλά ήρθαν με το δύσκολο τρόπο, αλλά ήρθαν. Μέσα σε όλη αυτή την αναστάτωση.

Παντρευτήκαμε με πολιτικό τελικά, μόνο με τη στενή οικογένεια. Χαρά και συγκίνηση. Ντυμένοι απλά, σαν να πηγαίναμε για φαγητό. Τα χέρια ενωμένα σφιχτά, τα μάτια συγκινημένα και χαρούμενα. 

Άλλαξα δουλειά και πήγα σε αυτήν που ήθελα διακαώς.

Μετακομίσαμε.

Ο άντρας μου κατέκτησε έναν από τους πιο δύσκολους στόχους του, κάτι που κυνηγούσε εδώ και πολλά χρόνια.

Αντιμετώπισα ένα θέμα υγείας το καλοκαίρι που θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύ σοβαρά, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά.

Και άλλα πολλά.

Έγραφα ότι θα ήταν σημαδιακή χρονιά, αλλά δεν φανταζόμουν με ποιο τρόπο. Αλλά ήταν. Έγιναν πολλά από τα πράγματα που θέλαμε. Κάποια ίσως με διαφορετικό τρόπο από ότι τα σκεφτόμασταν, αλλά έγιναν. Μέσα στη δυσκολία, για μας ήρθαν πολλές ευλογίες. Ευγνωμοσύνη. 

Προσπαθώ πολύ συνειδητά να μετρώ τις ευλογίες μου και όχι αυτά που μου λείπουν αυτή την περίοδο λόγω της κατάστασης. Γιατί ξέρω ότι είναι πολύ μικρά σε σχέση με αυτά που χάνουν άλλοι αυτή την περίοδο: τις δουλειές τους, το εισόδημά τους, την ψυχική τους υγεία, κάποιοι δυστυχώς και τη ζωή τους. Δεν τα καταφέρνω πάντα. Επειδή είμαι άνθρωπος.

Υπομονή και πίστη σε όλους μας.


6 σχόλια:

  1. Pax! Μπράβο! Υπέροχο ποστ. Όλα καλά το κατα δύναμη να λέμε πλέον. Να ζήσετε, καλά να περνάς στην δουλειά την καινούρια κ μακάρι όσες περισσότερες χαρές από δω κ πέρα. Χάρηκα πολύ με τα νέα σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Βεατρίκη μου για τις ευχές! Ήθελα να τα γράψω! Τόσα θετικά που συνέβησαν μέσα στο γκρίζο. Να είσαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλά πολύ καλα νέα μαζεμένα! να συνεχισουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Dreamer, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/11/20 00:19

    Χαίρομαι πολύ που είσαι καλά με τον άνθρωπό σου και που πολλά πράγματα στη ζωή σου εξελίσσονται όπως επιθυμείς! Μέσα από την καρδιά μου σού εύχομαι να έχεις όλα τα καλά, γιατί το αξίζεις!

    Π.

    Υ.Γ. Άντε να αρθούν τα μέτρα, μπας και καταφέρουμε να βρεθούμε κάποια στιγμή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να 'σαι καλά Π. μου. Αμοιβαία τα αισθήματα και οι ευχές!

    Μα είδες που μας επέβαλαν μέτρα πάνω που κανονίζαμε συνάντηση; Ελεύθεροι Πολιορκημένοι καταντήσαμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή