Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Ο (άφαντος) έρωτας

Πόσο δύσκολο είναι να (ξανα)βρεις τον έρωτα;

Μόνο εγώ δυσκολεύομαι τόσο πολύ;

Ένας φίλος είχε πει, ότι είναι πολύ δύσκολο να ερωτευτείς και με το μυαλό και με την καρδιά και να έχεις και τη σεξουαλική έλξη.
Ένας άλλος είχε πει ότι δεν είναι τόσο δύσκολο να συμβεί αυτό - το πραγματικά δύσκολο είναι να είναι αμοιβαίο.

Δεν έχω κουράγιο και διάθεση να το αναλύσω περαιτέρω, άλλωστε είμαι αγχωμένη για άσχετο ζήτημα και όποτε αγχωθώ θυμάμαι διάφορα υπαρξιακά.

Μισώ τις ξινίλες στο στομάχι.

Σε φιλώ.

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/8/14 14:06

    Σε μια εποχή που ευνοεί τις πλαστές και εφήμερες σχέσεις, είναι δύσκολο για έναν άνθρωπο που βλέπει αλλιώς τα πράγματα να συνάψει σχέσεις με βάθος και ουσία. Χωρίς βέβαια να απορρίπτω τις απόψεις των φίλων σου (που έχουν μια βάση), καταθέτω απλώς την δική μου γνώμη.

    Μην ανησυχείς, δεν είσαι ο μόνος άνθρωπος που δυσκολεύεται! :)

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Π. μου

    Σηκώνει μεγάλη συζήτηση το θέμα που ελπίζω να την κάνουμε από κοντά.

    Το ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που δυσκολεύεται! Ας πούμε ότι ήταν και μια άσκηση θάρρους το να το παραδεχτώ "δημόσια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή