Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Δημιουργικότητα

Τρέξιμο και κούραση. Δεν είναι εύκολο να διαμορφώσεις ένα χώρο από την αρχή, και ειδικά ένα χώρο που δε σου ανήκει, οπότε αναγκαστικά έχεις κάποιους περιορισμούς. Μαζί με την κούραση όμως είναι κι εκείνο το απίστευτα όμορφο συναίσθημα της δημιουργικότητας.

Βρήκα το θέμα για το σαλόνι μου (ή μάλλον με βρήκε αυτό). Στοιχεία Αφρικής και ζούγκλας, γενικότερα θα θυμίζει φύση. Μπεζ καναπέδες με μαξιλάρια που αναπαριστούν άγρια ζώα, τραπεζάκι και σταντ τηλεόρασης από παλέτες βαμμένες σκούρες καφέ, μια φτέρη σε ανθοδοχείο που μοιάζει με βαρέλι κρασιού, μεγάλα κεριά άσπρα και πράσινα, κουρτίνες μπεζ/ καφέ, ένας μικρός διακοσμητικός ελέφαντας, ένα τοτέμ, ένα ψάθινο μπαούλο. Αν μείνει κάποια γωνιά άδεια, ίσως να βάλω ξύλα bamboo σε βάζο ή φωτιστικό με πράσινο κάλυμμα. 

Ακόμα κι αν έχεις λίγα λεφτά όπως εγώ, με πολύ ψάξιμο και τρέξιμο μπορείς να κάνεις θαύματα. Απ' όλ' αυτά που θα βάλω στο σαλόνι μου, τίποτα δεν ήταν υπερβολικά ακριβό. Οι καναπέδες ήταν μεταχειρισμένοι (αλλά σε απίστευτα καλή κατάσταση - και τιμή). Τις παλέτες θα μου τις φέρουν κι εγώ θα αγοράσω μόνο τη μπογιά και το γυαλί που θα μπει από πάνω (αλλά και να θέλεις να αγοράσεις, δεν είναι πολύ ακριβές. Απλά πρέπει να βρεις κάποιον να σου τις μεταφέρει). Τις κουρτίνες τις πήρα από ένα παζαράκι κάτω στην πόλη σε πολύ καλή τιμή. Το ψάθινο μπαούλο και τον ελέφαντα τα αγόρασα μεταχειρισμένα και πάμφθηνα. Η φτέρη από τα Jumbo, τα κεριά και το ανθοδοχείο που μοιάζει με βαρέλι κρασιού από το "Αχτύπητο" (ναι, ναι, εκείνο που πουλά τα πάντα ξεκινώντας από 1 ευρώ..). Κοίτα το στη φωτό. Δεν είναι πανέμορφο; Το τοτέμ το μάζεψα απ' το σαλόνι του σπιτιού μου. :)



Και το μικρό μου συντριβάνι. :) Το βρήκα ψάχνοντας για μεταχειρισμένα έπιπλα κι αποφάσισα να το πάρω. Πρέπει να αλλάξω τη μια του λάμπα, αλλά δουλεύει μια χαρά! Βέβαια δε φαίνεται τόσο ωραίο στη φωτογραφία - δεν είχε μέσα αρκετό νερό όταν το φωτογράφισα (κανονικά τρέχει πολύ νερό από το ένα επίπεδο στο άλλο), οι κουρτίνες στο φόντο είναι οι παλιές που είχε μέσα το σπίτι και δεν τις έχω αλλάξει ακόμη, και φυσικά δεν θα μπει μπροστά από το καλοριφέρ. But you get the idea :)


Γιατί σου περιέγραψα αναλυτικά το κόστος; Επειδή έχω αρκετά χαμηλό budget και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη με το σαλόνι που θα έχω στην τελική. :) Και επειδή αν έχεις κι εσύ χαμηλό budget, στείλε μου ένα mail και ξέρω πού θα σε στείλω.

Δεν ξέρω τι πίνακα σχετικό να βάλω στον τοίχο μου. Αλλά μπορεί να εφαρμόσω αυτή την τεχνική που βρήκα εδώ, για να μεταφέρεις εικόνες σε καμβά. Και για φωτιστικό στην οροφή σκέφτομαι πολύ σοβαρά να κάνω αυτό

Κι ακόμα είμαι στο καθιστικό. Σκέψου τι θα μπορούσα να κάνω στα υπνοδωμάτια. :)

Πολλά φιλιά, καληνύχτα.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/7/14 13:25

    Πράγματι, η διαμόρφωση ενός νέου χώρου δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως εσύ επιστράτευσες όλη την δημιουργικότητά σου και, απ' ό,τι φαίνεται, έκανες καλή δουλειά! Μπράβο σου! :)ύ

    Να μού επιτρέψεις δύο μικρές διορθώσεις:
    1. δεν σου ανήκει
    2. σιντριβάνι

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/7/14 11:13

    Το "Αχτύπητο" που ακριβώς είναι; Δεν το έχω ξανακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Π. μου ευχαριστώ και για τις ευχές και για τις διορθώσεις! Δυστυχώς το γλωσσικό μου αισθητήριο αμβλύνεται σιγά σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε, υπάρχουν 2 καταστήματα στη Λεμεσό:
    1. Νίκου Παττίχη 94Η
    2. Μακαρίου Γ' 24 (Μέσα Γειτονιά).

    Σίγουρα και στη Λευκωσία θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Επίσης θα σου έλεγα να ψάξεις σε κάτι καταστήματα που παλιά διαφήμιζαν ότι είχαν σχεδόν όλο το στοκ σε 69 σεντ (της λίρας). Μπορεί να υποτιμούμε κάποιες φορές τέτοιους τόπους αλλά η πραγματικότητα είναι πως όταν είναι να πιάσεις κουζινικά, είδη μπάνιου, διακοσμητικά κλπ μπορείς να εξοικονομήσεις άπειρα λεφτά σε τέτοια καταστήματα. Αν φτιάχνεις σπίτι πήγαινε πρώτα τη βόλτα σου από εκεί, μετά από τα Jumbo και μετά σε οποιονδήποτε άλλον. Για τέτοια είδη τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή