Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021

Στάσου λίγο

Κόλλημα με αυτό το τραγούδι. Μου θυμίζει την εποχή της Αθήνας, τους έρωτες, τα καψουροτράγουδα, τη γλυκιά αθηναϊκή νύχτα.

Ήθελα να πάω Αθήνα το Δεκέμβρη. Την πεθυμώ πάρα πολύ, ένα κομμάτι της καρδιάς μου είναι εκεί. Ο άντρας μου δεν θέλει να πάει λόγω της κατάστασης με τα κρούσματα. Ειλικρινά αν ήμουν μόνη μου θα πήγαινα τρέχοντας. Αλλά είναι από τις περιπτώσεις που δεν θέλω να πατήσω πόδι. Και διερωτώμαι πόσο καιρό ακόμα θα χάνουμε πράγματα εξαιτίας του COVID.



6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/12/21 12:05

    και γω θελω να παω παντου, κ δεν παμε πουθενα, ειδικα με τα παιδάκια δύσκολο :(


    κ η αθήνα φυσικά στην καρδιά βαθιά

    μπεατρίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να δούμε φέτος ένα φως στο τούνελ!

      Τόσα χρόνια εκεί, δεν είναι και λίγα!

      Καλή μας χρονιά και να πάνε όλα καλά φέτος εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Συντομα θα μπορεις να ξαναπας! Απο Ανοιξη και μετα παντα ειναι πιο ευκολα αυτη την εποχη της πανδημιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι τουλίπα μου! Είναι ένα από τα πράγματα που θέλω όσο τίποτα άλλο!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος30/1/22 19:26

    Αχ, Αθήνα μου! (Αυτό μόνο!)

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή