Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

update την εποχή του κορωνοϊού


Τι ήθελα να πω ότι το 2020 θα είναι σπουδαία χρονιά και να πω τα σχέδια μου; Έτα ούλλα τζιαμέ!


Ο γάμος: εκκρεμεί. Τέλος Αυγούστου, θα είναι καλά; Πιστεύω πως όχι. Από την άλλη, είναι πολύ νωρίς για αναβολή. Είπαμε τέλος Ιουνίου αν θα το αναβάλουμε και να ψάξουμε για άλλη ημερομηνία, που θα έχουμε πιο σαφή εικόνα.

Η ανακαίνιση: εκκρεμεί. Καμιά κίνηση πλέον, λόγω καραντίνας.

Το μεταπτυχιακό του και το διάβασμα μου: εντάξει, να και κάτι που δεν αναβάλλεται. Που θα ολοκληρωθεί one way or another. (Μη ρωτάς πώς έχω διάβασμα ακόμα. Πάντα, κάπως τα καταφέρνω να έχω διάβασμα).

Η αλλαγή στα επαγγελματικά: εννοείται εκκρεμεί.

Η δικαστική διαδικασία: αυτό κι αν εκκρεμεί! Τα Κυπριακά δικαστήρια είναι πιο αργά κι από χελώνα, οι αναβολές πάνε σύννεφο, ο κορωνοϊός ήταν απλά το κερασάκι στην τούρτα, απλά μια άλλη, τελευταία αφορμή για να σπρώξουν κάποιες υποθέσεις ακόμα πιο κάτω.

Οι στόχοι του συντρόφου μου: εκκρεμούν.



Νιώθω ότι αυξήθηκε σημαντικά το άγχος μου, σε συνειδητό αλλά και ασυνείδητο επίπεδο.

Ο ένας λόγος έχει να κάνει με την απώλεια του ελέγχου.
Φαντάσου τώρα, να είσαι ένα τρελό control freak, να οργανώνεις τα πάντα, να περιορίζεις στο ελάχιστο τις πιθανότητες αποτυχίας, και να έρχεται ένας κορωνοϊός να σου τα αλλάζει όλα, να τα βάζει όλα σε εκκρεμότητα, να σου τα φέρνει ούλλα πούκουππα, για να το πω Κυπριακά.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τον ίδιο τον ιό και την επικινδυνότητα του για μας.
Δεν ήμουν αγχωμένη, θεωρούσα ότι οι άνθρωποι στους οποίους κάνει σοβαρή ζημιά είναι εκείνοι με υπάρχον ιατρικό ιστορικό. Τώρα μας λένε ότι πολλοί δεν είχαν. (Ψέματα; Αλήθεια; Να πιστέψω τώρα ότι για τον κάθε νεκρό έχουμε full ιατρικό ιστορικό;) Ε και με τη δουλειά μας δεν άλλαξε κάτι, πηγαίνουμε και οι δύο κανονικά. Δε μπορούμε να σταματήσουμε. Δεν ξέρω αν πρέπει να πιστέψω ότι είμαστε απροστάτευτοι, αν πράγματι μεταδίδεται και από επιφάνειες. Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη γενικά.

Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με τη διαταραχή της καθημερινότητας μας.
Μου στοιχίζει το ότι δεν βλέπω φίλους και συγγενείς και το ότι δε μπορώ να πάω πουθενά χωρίς χαρτιά.

Κάποιες νύχτες από το άγχος δεν κοιμάμαι καλά, ενώ υπό κανονικές συνθήκες κοιμάμαι πάρα πολύ βαθιά. Επίσης, οι ορμόνες μου κάμνουν πάρτυ. Για να ηρεμήσω, κάμνω διαπραγματεύσεις με τον εαυτό μου, λες και μπορώ να λύσω εγώ τα προβλήματα και να φτιάξω τα πράγματα σε όλο τον πλανήτη και να τα παρκάρω εκεί που θέλω.

Έτυχε και μια μέρα που έπεσα σε βαθιά μελαγχολία, αλλά δε θέλω να μιλάω γι' αυτήν.


Με αυτή την κατάσταση δημιουργήθηκε περισσότερος χρόνος τα απογεύματα. Κάθομαι και μαγειρεύω, έχω παρατηρήσει ότι με βοηθά να ηρεμώ απίστευτα και θα τολμήσω να πω ότι είμαι και καλή. Προσπαθώ να φτιάχνω συνταγές με λίγες θερμίδες και αποφεύγω τα γλυκά, γιατί εμείς θα τα φάμε. Με τον κορωνοϊό δεν μπορείς ούτε να κεράσεις πλέον. Ενώ παλιά, έφτιαχνες το lava cake ας πούμε, έτρωγες λίγο, έπαιρνες το υπόλοιπο στη δουλειά. (Σημείωση: φτιάχνω υπέροχο lava cake). Όλοι ευτυχισμένοι. Τώρα, αναγκαστικά, μένουμε στα φαγητά, όπου θεωρητικά δεν θα φάμε όλο το ταψί αμέσως. :P  Ανακάλυψα αυτό το blog, η γυναίκα είναι η θεά των εύκολων / γρήγορων / υγιεινών / νόστιμων συνταγών. Την αγαπώ. Με το άγχος που έχω να μην βάλω κιλά, έχω ήδη χάσει ένα και πιστεύω θα ακολουθήσουν κι άλλα.


Έβαλα κάποιους στόχους. Δεν ξέρω αν θα τους καταφέρω. Θα το παλέψω. Αυτή την περίοδο είναι αποδεκτές και οι μέρες που απλά είναι μέρες επιβίωσης, μικρή pax. Ναι, αλλά λειτουργώ καλύτερα όταν έχω κάτι να περιμένω, για κάτι να προσπαθώ. Κι ας μην τα καταφέρνω πάντα. Πιστεύω πάρα πολύ σ' αυτούς που λένε ότι μέσα στη δυσκολία βρίσκεται η ευκαιρία, μένει λοιπόν να προσπαθήσω.

1. Να αποδώσω στο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που γράφτηκα. Μου φαίνεται ακατόρθωτο να κόψω τον καφέ, τη ζάχαρη, όλα τα γλυκαντικά, το κρέας, το ψωμί κλπ για 14 μέρες, και να πρέπει να μαγειρεύω όλα μου τα γεύματα, από τα οποία πολλά θα είναι νέες γεύσεις / συνήθειες / γευστικοί συνδυασμοί για μένα, αλλά είπα να δώσω μια πρόκληση στο σώμα μου και τον εγκέφαλο μου.
2. Να κάνω εκείνο το 30λεπτο γυμναστικής που μου υποσχέθηκα κάθε μέρα, ή έστω κάθε 2 μέρες.
3. Να συνεχίσω με τα online σεμινάρια ευτυχίας που ξεκίνησα σήμερα και να κάνω το homework μου. :)



4. Να τελειώσουμε και οι δύο αισίως το διάβασμα μας. Πίστεψε με, έχουμε πολύ τον επόμενο 1,5 μήνα. Νομίζω είναι ο μόνος από τους προηγούμενους στόχους που προχωρά κανονικά.
5. Να συγυρίσω και να ξεκαθαρίσω τις ντουλάπες και τα ερμάρια μας. Απίστευτο το πόσα πράγματα μαζεύονται αν δεν κάνουμε ξεκαθάρισμα τακτικά.
6. Να ξεκαθαρίσω τις φωτογραφίες μου και να σκανάρω κάποιες παλιές, οικογενειακές.
7. Να θυμάμαι να εκτιμώ και να είμαι ευγνώμων για όλα εκείνα που έχω, τις δυνατότητες, τις ευλογίες, τις ευκαιρίες, τα αγαθά, τους ανθρώπους που έχω.

Υπομονή σε όλους μας. Ψυσιή τζιαι νεύρο. Να προσέχετε.


10 σχόλια:

  1. Έχουμε περιοριστεί στο σπίτι από την μέρα που έκλεισαν τα σχολεία. Με την μόνη έξοδο από το σπίτι να πάμε μπακάλη και φούρνο και αυτό προσπαθούμε να είναι κάθε 10 μέρες. Με το μπακάλη τα καταφέραμε. Με το φούρνο ακόμα.

    Όσο αφορά το 5. Ξεκίνησα με ερμαράκι-ερμαράκι. Κάποτε θα τελειώσω και με αυτό.
    Το 6 το έχω ξεκινήσει. Θα πάρει όλη την καραντίνα. Είμαι hoarder οπότε μπορείς να φανταστείς τι γίνετα σπίτι μου. Είναι το μόνο που κάνω για προσπάθεια καλυτεύρεσης του ψυχικού εαυτού μου.
    Α και προσπαθώ να μην παρακολουθώ ειδήσεις. Ξέρω ότι πρέπει να περιοριστώ. Αν γίνει κάτι σοβαρό θα μου το πει ο δούκας του σπιτιού οπότε εγώ ζω στον κόσμο μου. :)
    Το 7 σου και δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολο να πηγαίνεις φούρνο κάθε 10 μέρες. Εκτός αν αγοράσεις γάλατα μακράς διαρκείας και αν ζυμώνεις ψωμί σπίτι, που αυτό φαντάζομαι πρέπει να είναι δυσκολάκι με δουλειά από το σπίτι και τα παιδιά εκεί.
      Για το 5, εν καλά! Έστω σιγά σιγά. Κάποτε θα γίνει!
      Για το 6, δεν ήξερα τι σημαίνει hoarder, έκαμα το google :) Νομίζω όλοι είμαστε σε κάποιο βαθμό.
      Το 7 είναι το πιο σημαντικό!
      Για τις ειδήσεις, σταμάτησα κι εγώ να παρακολουθώ. Φτάνει με το κλίμα τρομοκρατίας. Μόνο τα απολύτως απαραίτητα βλέπω πλέον.

      Διαγραφή
  2. Αποτοξινωση την εποχη του Κορωνοϊου; Γιατί;
    Γυμναστικη βοηθά και το μυαλό επισης και τους οποιοσδήποτε πανικούς
    Keep safe
    UT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτοξίνωση επειδή είναι πιο ήρεμοι οι ρυθμοί, έχουμε περισσότερο χρόνο να κάτσουμε σπίτι και να ετοιμάσουμε το τι πρέπει να τρώμε / πίνουμε. Επίσης επειδή είναι άνοιξη.

      Έχεις δίκαιο για τη γυμναστική. Απόλυτο.

      Προσπαθούμε! Και εσείς! :)

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος30/3/20 19:58

    Το σύμπαν αγάπα όσους κάνουν σχέδια, έστω και αν μερικές φορές του αρέσει να τους δοκιμάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/4/20 17:25

    Θα σε ρωτούσα κατ' ιδίαν για τον γάμο, αλλά με πρόλαβε το κείμενό σου! :) Ώστε φτιάχνεις υπέροχο lava cake! Όταν ξαναφτιάξεις, στείλε και στα μέρη μας! Αναλαμβάνω τα μεταφορικά έξοδα! :)

    Κατά τα άλλα, υπομονή μέχρι νεωτέρας...

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να το στείλω τώρα, και αν έχει κορωνοϊό; :)

      Όταν τελειώσουν όλα αυτά να βρεθούμε από κοντά να σε κεράσω! :)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/20 18:54

      Ή στείλε μας τη συνταγή γιατί κάποιοι από εμάς τρώμε όπως δεν έχουμε ξαναφάει σε όλη μας τη ζωή, έχουμε νέους φούρνους να τεστάρουμε, και δεν θέλουμε να πάμε σε αρτοποιεία/ ζαχαροπλαστεία. :p
      Moonlight

      Διαγραφή
    3. Γεια σου καλή μου!

      Η συνταγή είναι η εξής απλή (μόνο απλές συνταγές κάμνω :P):

      Υλικά:
      6 αυγά
      250 γρ κουβερτούρα
      250 γρ βούτηρο ανάλατο
      1 ποτήρι ζάχαρη
      2 ποτήρια αλεύρι (Self raising)

      Εκτέλεση:
      Λιώσε τον βούτηρο και την κουβερτούρα σε μπεν μαρι.
      Σε ένα άλλο δοχείο κτυπάς τα αυγά με την ζάχαρη.
      Ένωσε το μείγμα των αυγών με το μείγμα της σοκολάτας.
      Πρόσθεσε το αλεύρι και βεβαιώσου οτι ενώθηκαν όλα μαζί.
      Βάλε το μείγμα σε φόρμα με τρύπα στην μέση και ψήσε το για 22-25 λεπτά στους 180.
      Άφησε το να κρυώσει για 20 λεπτά και σέρβιρε το.

      Σε κάποιο site την βρήκα, δεν έχω το link όμως γιατί την έκανα save στα notes μου. Το δικό μου tip είναι: ακολούθησε ακριβώς τα λεπτά και τους βαθμούς που λέει. Όλα έχουν το λόγο τους!

      Καλοφάγωτο!

      Διαγραφή