Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

σε μια βδομάδα

Πόσα μπορούν να συμβούν σε μια βδομάδα;
(θα αρχίσω να πιστεύω τα σήριαλ και τις ταινίες)

Το ερωτικό κομμάτι, που αποδείχτηκε μια τεράστια, τρελή απογοήτευση. Δεν είμαι καν καλά να το συζητήσω. Γι' αυτό και κλείνω και τα σχόλια.

Το εργασιακό κομμάτι. Μπορεί να έχω μπροστά μου την ευκαιρία της ζωής μου. Ζω το μαρτύριο της σταγόνας. Η αναμονή δεν ξέρω αν θα κρατήσει μέρες ή βδομάδες.

Το οικογενειακό κομμάτι. Η μαμά που μετά από χρόνια που παλεύει με την αρρώστια δείχνει σημάδια άσχημης επιδείνωσης και κάποιες μέρες πολύ κακές. Εγώ, που όσο κι αν προετοιμαζόμουν όλα αυτά τα χρόνια, στην πιο άσχημη μέρα έγινα κουρέλι. Και ξέρω ότι θα 'ρθουν κι άλλες. Τελικά δεν είμαι και τόσο γενναία. Δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Απλά δεν μπορώ.

Και μέσα σε όλα αυτά και το διάβασμα που δεν περιμένει. Δεν έχω διαλέξει καν θέμα διπλωματικής. Αλλά δεν τίθεται καν θέμα να συνεχιστεί το ΜΒΑ κι άλλον ένα χρόνο. Φέτος θα τελειώσω και αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο.

Νομίζω χρειάζομαι τον χρόνο μου εκτός socials πάλι και εκτός του blog μου για να διαχειριστώ ότι μου συμβαίνει όσο καλύτερα μπορώ.

Να 'στε όλοι καλά. Ι will be back.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου