Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

το τελευταίο post του 2014



Είπα να κοιμηθώ λίγο νωρίς σήμερα, αφού αύριο θα πάω δουλειά, αλλά δε μπορώ. Συνήθισα να κοιμάμαι λίγο πιο αργά αυτές τις μέρες. Ξεκουράστηκα αρκετά, κοιμήθηκα αρκετά, έκανα διάφορες περιποιήσεις που έχουμε ανάγκη εμείς οι γυναίκες για να νιώσουμε καλύτερα. Μετά από πολύ καιρό, είδα τη φάτσα μου χωρίς makeup στον καθρέφτη και μου άρεσε πολύ. Ήταν πολύ λίγες οι 5 μέρες, αλλά τις είχα πάρα πολλή ανάγκη. Από αύριο επιστρέφουμε στο (σκληρό) πρόγραμμα. Ακόμα 5 μήνες και τελειώνει η φετινή ακαδημαϊκή χρονιά.

Είδα έναν φίλο μου που ζει και εργάζεται εξωτερικό. Αγκαλιαστήκαμε σφιχτά. Μου είπε να κοιμάμαι πιο πολύ. Έχει δίκαιο. Τον πεθυμώ πολύ. Ήταν εκεί για μένα στις πιο σκοτεινές μου μέρες, ενώ θα μπορούσε να είναι στην κοσμάρα του, κυνηγώντας την καριέρα του. Μου στάθηκε πιο πολύ και από αδελφός. Είδα όλους μου τους φίλους και τους συγγενείς αυτές τις μέρες. Φάγαμε, ήπιαμε το κρασάκι μας, αγκαλιαστήκαμε. Περάσαμε όμορφα.



Στη φωτό είναι ο Πούρος, το σκυλάκι της θείας μου. Ναι καλά διάβασες - Πούρος. Ένα πολύ άτακτο αλλά αξιαγάπητο σκυλάκι.


Ήταν δύσκολη χρονιά το 2014. Έφερε και καλά πράγματα (π.χ. τη μετακόμιση), αλλά ήταν, πριν από όλα τα άλλα, δύσκολη. Ακόμα και τα καλά της ήρθαν μέσα από καταιγίδες. Μου έδωσε πολλά μαθήματα. Με παίδεψε απίστευτα, αλλά και με ωρίμασε σε πολλά επίπεδα. Νιώθω ότι μεγάλωσα απότομα σε ένα χρόνο. Κάποια πράγματα τα διεκδίκησα πιο επιθετικά, και τα περισσότερα τα πήρα. Και ότι δεν πήρα φέτος, θα το πάρω του χρόνου. Ή τουλάχιστον θα το προσπαθήσω.

Απόψε ακούω μπαλάντες, οι οποίες μου αρέσουν πάρα πολύ, άσχετα από τη συναισθηματική μου κατάσταση τη δεδομένη στιγμή. Νιώθω ότι οι δημιουργοί τους ξεγυμνώνουν ένα κομμάτι από την ψυχή τους. Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα αυτό (δες και το videoclip, αξίζει τον κόπο). Απίστευτο κομμάτι. Η φωνή του Χατζηγιάννη είναι μεγαλειώδης. Χαίρομαι που (έστω σπάνια) τραγουδά και τέτοια τραγούδια, για να μας το θυμίζει. Οι δημιουργοί και οι στίχοι του τραγουδιού είναι εδώ.




Και αυτό λίγο πιο παλιό, αλλά αγαπημένο. Δημιουργοί και στίχοι εδώ.



Καληνύχτα και καλή χρονιά από μένα... Πολλή αγάπη.

Pax

7 σχόλια:

  1. ποιοοοοοος ειμαι γωωωωωωωωωω για να σε κρίνωωωωωωωω

    έψαξα και το ιταλικό, αλλά του χατζηγιάννη είναι ανώτερο

    γεια σου παξ, δύσκολη η χρονιά που πέρασε και ας περιμένουμε την επόμενη.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/12/14 16:10

    Καλή χρονιά να έχουμε, pax μου! Εύχομαι τη νέα χρονιά να κερδίσεις όσα σού στέρησε η προηγούμενη! Χάρηκα πολύ που βρήκαμε ευκαιρία να τα πούμε κοντά μετά από καιρό! :)

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/12/14 16:12


    "Να τα πούμε από κοντά" ήθελα να πω! :)

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/12/14 21:44

    Χρόνια Πολλά Pax μου. Να σου έρθει ένας καινούριος όμορφος χρόνος εύχομαι όπου θα πάρεις ότι θέλεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beatrix μου τελικά είμαστε πολλοί που την περιμένουμε πώς και πώς! μακάρι ναναι για όλους μας καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Π. μου κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ! Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Αμαδρυάδα μου! ανταποδίδω τις ευχές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή