Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ανυπομονησία


Σήμερα ξύπνησα το πρωί με μια απίστευτη ανυπομονησία. Πραγματικά απίστευτη. Θέλω να αλλάξω κάποια πράγματα στη ζωή μου – αρχίζοντας από τη δουλειά κι από ‘κει ξεκινούν και τα υπόλοιπα – και κάνω κινήσεις, αλλά προς το παρόν δε βλέπω κάποιο αποτέλεσμα. Και πραγματικά, δε μπορείς να πεις ότι δεν έχω επιμονή ή απογοητεύομαι εύκολα, ή δεν το ψάχνω αρκετά και σε όλα τα πιθανά μέρη. Επιμονή έχω, η υπομονή μου λείπει.

Χτες πήγαμε για καφέ μια μεγάλη παρέα, δίπλα στη θάλασσα. Μιλώντας με ένα φίλο μου, ο διάλογος εξελίχθηκε κάπως έτσι: «Τι κάνεις, pax μου;» «Καλά, είμαι, εσύ;» «Καλά κι εγώ, τα ίδια, δουλειά, σπίτι, γυμναστήριο». «Κι εγώ τα ίδια, δουλειά, σπίτι, έξοδοι, τώρα ψάχνω για καμιά δουλειά.. Δεν έχει κανένα νέο να σπάσει η ρουτίνα;» «Ε καλά, τι νέα θέλεις ρε pax. Δεν το κατάλαβες ακόμα ότι από τώρα και στο εξής η ζωή μας θα είναι μια ρουτίνα;». Ψυχρολουσία. Ε όχι, δεν το δέχομαι ότι από τα 26 μου η ζωή μου θα είναι ρουτίνα, και το μοτίβο θα είναι το ίδιο και το ίδιο. Αρνούμαι να ζήσω έτσι. Αν θέλεις να το κάνεις εσύ, be my guest. Κάτι πρέπει να κάνω να αλλάξω τα πράγματα, και με πιάνει μια τέτοια ανυπομονησία, που τρώγομαι με τα ρούχα μου, και σήμερα θέλω να φύγω από το γραφείο το συντομότερο, γιατί νιώθω ότι θα κάνω έκρηξη.

Το ξέρω ότι ο επιμένων νικά, και ανταμείβεται στο τέλος. Το πιστεύω ακράδαντα, και έχει αποδειχτεί αρκετές φορές και στη δική μου ζωή. Το μεσοδιάστημα όμως που μεσολαβεί είναι εκνευριστικότατο. Μισώ την αναμονή. Ευτυχώς αυτή τη βδομάδα θα ξεκινήσω ξανά τα aquarebics για να εκτονώνω λίγο την ένταση μου. Περαιτέρω προτάσεις για εκτόνωση της έντασης ευπρόσδεκτες. Ευχαριστώ. J

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/4/12 16:02

    Φοβάμαι ότι κι εγώ θα έλεγα τα ίδια με τον φίλο σου, καθότι γνωστός απαισιόδοξος! :Ρ

    Να κάνω μερικές εισηγήσεις:
    1. καράτε
    2. kickboxing
    3. sex (η δέσμευση προαιρετική! Λένε ότι αποδίδει, εγώ δεν ξέρω!) :Ρ
    4. Να πας στα μπουζούκια της Αθήνας και τα σπάσεις!

    Διευκρίνιση: αυτές οι εισηγήσεις δεν είναι δεσμευτικές και γίνονται με απολύτως φιλική διάθεση!

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θα είναι η ζωή σου ρουτίνα εξαρτάται πρωτίστως από εσένα και μετά από τους ανθρώπους που έχεις στη ζωή σου. Κάθε φάση στη ζωή μας έχει τα ωραία της, από εμάς εξαρτάται τι θα κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Π. μου,

    το 3 και το 4 ευχαρίστως, το 1 και το 2 είναι κάπως wild για μένα :)

    πάντως σήμερα έχω ηρεμήσει αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίνα,

    συμφωνώ απόλυτα για το θέμα της ρουτίνας, γι' αυτό άλλωστε και αντέδρασα στη δήλωση αυτή.

    Δε διαφωνώ ότι κάθε φάση στη ζωή μας έχει και τα ωραία της, απλά είναι κάποιοι άνθρωποι, όπως εγώ, που είναι πολύ - πολύ ανυπόμονοι και όταν θέλουν κάτι πολύ το θέλουν εδώ και τώρα. αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα να σκάζουν από το κακό τους μέχρι να γίνει αυτό που θέλουν, αν γίνει. επιβιώνουν όμως στο τέλος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή