Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

πρότερα - 1

έκανα πολλή υπομονή και για καιρό αναζητούσα,
κάτι που θα' κανε τη δύστυχη ψυχή μου να πετάξει.
ένιωθα μόνη και με όνειρα από λάθος εποχή,
με λάθος στόχους και με λάθος διαδρομή,
που κάποτε έπρεπε ν' ανοίξει και ν' αλλάξει.
ήτανε μήνες που σ' αγάπησα πολύ,
μα εσύ δεν ήθελες και το καταλαβαίνω.
δεν φταις εσύ για τη χαμένη μου ζωή,
μα εγώ που ήθελα σε ψεύτικες ελπίδες να επιμένω.
δεν ξέρεις πώς είναι να θέλεις να σου δώσουν λίγη αγάπη,
αλλά στο τέλος της ημέρας να μην παίρνεις καθόλου,
δεν ξέρεις πώς είναι να θες απεγνωσμένα λίγη αγάπη,
να τη ζητάς σε παραμύθια και παιχνίδια του μυαλού.
μα εγώ σε όλ' αυτά από δω κι εμπρός επαναστατώ.
θέλω να ζήσω τη ζωή μου απ' την αρχή για μένα μόνο,
να κάνω όνειρα καινούρια, σε στέρεη γη πια να πατώ,
να λυτρωθώ απ' όλα όσα μ' έκαναν να πληγωθώ.
απ' την καρδιά μου ξεκινάει μια φωτιά
να κάψει ό,τι με πληγώνει και μου τρώει τα σωθικά.

2 σχόλια: