Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Δε θα μου πείτε πώς να ζω ούτε και πώς να ονειρευτώ...


Πρόσεχε
Στίχοι, Μουσική, Πρώτη εκτέλεση: Σταύρος Νταντούς

Που να 'ναι αυτό τ' αληθινό το ένστικτο το ζωντανό
δε θέλω εγώ να ενταχθώ στο σάπιο σύστημα αυτό
που θα με κάνει να μισήσω αυτό που έχω κι αγαπώ
όλο τον κόσμο μου τριγύρω και τον άλλο μου εαυτό

Άκου με, ψάξε μέσα στην καρδιά σου
μέσα εκεί κρύβονται τα μυστικά σου
άκου με, ρόδα είναι και γυρίζει
πρόσεχε, τη ζωή μη χαραμίζεις

Δε θα μου πείτε πως να ζω ούτε και πως να ονειρευτώ
αν θα 'χω αμάξια και λεφτά ή την καλύτερη δουλειά
που θα με κάνουν να πιστέψω ότι αξίζω κι ότι ζω
μα στην ουσία περιμένω ένα θαύμα να σωθώ

Άκου με, ψάξε μέσα στην καρδιά σου
μέσα εκεί κρύβονται τα μυστικά
που είναι σ' όλους μας γνωστά, αλλά πολύ βαθιά κρυμμένα
σπάστε σας λέω τα δεσμά, και μη φοβάστε πια κανένα..

Κάνε λοιπόν αυτό που θέλεις δίχως ένα δισταγμό
σταμάτα πια λοιπόν να τρέχεις δίχως λόγο και σκοπό...

Άκου με, ψάξε μέσα στην καρδιά σου
μέσα εκεί κρύβονται τα μυστικά σου
άκου με, ρόδα είναι και γυρίζει
πρόσεχε, τη ζωή μη χαραμίζεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου