Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ο καφές με μια φίλη από τα παλιά

Βρέθηκα με μια φίλη χτες, που είχα να τη δω κάτι αιώνες. Είχαμε δουλέψει παλιά μαζί, κάναμε παρέα και για κάποιο διάστημα μετά που έφυγε από τη δουλειά, αλλά μετά εκείνη χάθηκε ξαφνικά. Είχα επικοινωνήσει 2-3 φορές μαζί της, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Με θυμήθηκε ξαφνικά, πριν 2 βδομάδες και μου ζήτησε να πάμε για καφέ. Παραξενεύτηκα, αλλά δέχτηκα γιατί την είχα συμπαθήσει πάρα πολύ. Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες να βρούμε κοινή μέρα και ώρα, τελικά βρεθήκαμε χτες.

Μου έλεγε για τα προβλήματα που έχει με τον φίλο της, ότι θέλει να χωρίσει αλλά τον λυπάται, ότι σκέφτεται ότι δεν θα αντέξει μακριά της. Και μετά μου είπε κάτι και μου έφυγε η μασέλα. Ότι τόσο καιρό που είχε απομακρυνθεί από μένα ήταν γιατί είχε καταλάβει ότι του άρεσα και δεν ήθελε να με έχει κοντά. (Προφανώς τώρα που έφυγε ο έρωτας, της έφυγε και η ζήλια και γι' αυτό μου το είπε). Το πιο ''ωραίο'' όμως δεν ήταν αυτό, αλλά μετά που με ρώτησε αν μου αρέσει (προφανώς για να μου τον πασάρει;)

Έλεος!

9 σχόλια:

  1. Όπα ρε!? What is this? Κάποιο είδος προξενιού? Όξα είναι νέα μόδα!? Όταν χωρίσουμε με κάποιον/α τους πασάρουμε στους φίλους μας!? Isn't that weird?.. sick may I say?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/9/10 18:33

    Εμένα μου έτυχε το άλλο το ωραίο, θυμήθηκε μια "φίλη" να μου πασάρει ένα φίλο της που δεν θεωρούσε αρκετό καλό για άλλο κοντινό της πρόσωπο, για να κάμει eliminate the competition μόλις έμεινε single.

    Η δική σου ακούετε πιο προβληματική που τη δική μου. LOL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μισταρκέ,

    εννοείται ότι είναι και παράξενο και αρρωστημένο. Ειδικά όταν ο ίδιος άνθρωπος σου λέει ότι απομακρύνθηκε από σένα λόγω ζήλιας για το ίδιο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίνα,

    εν σοβαρομιλάς! Τελικά έχει πολύ κόσμο με προβλήματα, σοβαρά μάλιστα! Αν είναι δυνατόν να κάνεις τέτοιες προτάσεις, που έκαναν σε μας. Προσβάλλεις τον άλλον τρομερά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μισταρκέ, πώς μπορούμε να αφήσουμε σχόλιο στο blog σου; είτε δεν μπορούμε, είτε κάτι κάμνω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pax, δοκίμασε τώρα για commend. Κάνε click στο 0 Commends θα μπορέσεις να κάνεις post.
    Θα το κοιτάξω αύριο για να δώ πως μπορώ να βάλω την φράση "Δημοσίευση σχολίου".

    Σε ευχαριστώ για την υπόδηξη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/9/10 00:56

    Ε ρε γλέντια! Καταλαβαίνω την έκπληξή σου, αλλά το καλύτερο που θα κάνεις είναι να γελάς με τέτοιες σουρεαλιστικές ιστορίες. Θυμήθηκα μια ανάλογη ιστορία που μού έτυχε πέρσι στο Λονδίνο. Είχα βγει έξω με παρέα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια μιας συμφοιτήτριας. Πάνω στην κουβέντα, ένας Μαροκινός που ήταν στην παρέα μού έκανε την εξής απίστευτη προσφορά: Θέλησε να μού ''πασάρει'' την κουνιάδα του (14 ετών, παρακαλώ!). Φυσικά αρνήθηκα αμέσως, και ο τύπος έσπευσε να κάνει την ίδια προσφορά και σε έναν άλλο συμφοιτητή, αλλά ''έφαγε πόρτα'' και από εκεί!

    Ηθικό δίδαγμα: Όλα να τα περιμένουμε σε αυτή τη ζωή! :Ρ

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαροκινή 14 χρονών; Λίγο μικρή δεν θα σου ήταν;

    Δεν μας τα λες αυτά όμορφε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/9/10 21:42

    Όλα κι όλα, παιδεραστής δεν είμαι! :)

    Άμα τα λέω αυτά από τώρα, τι θα γράψω ύστερα στην αυτοβιογραφία μου για να τα κονομήσω, μού λες; :Ρ

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή