Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Με προβληματίζει πάρα πολύ το τι γράφω. Από τότε που ξεκίνησα δουλειά, δεν έχω πια το κουράγιο να γράψω! Εννοώ δεν μπορώ να γράψω κάτι που να φαίνεται σ' εμένα τουλάχιστον ότι διαβάζεται. Είμαι και απαιτητική με τον εαυτό μου. Νιώθω πάρα πολύ μικρή σ' αυτό που ονομάζεται πνευματική δημιουργία. Θα μου πείτε ξεκόλλα, τα blogs δεν γράφεις απαραίτητα κάτι σπουδαίο ή κάτι που να αξίζει λογοτεχνικά! Είναι και για εκτόνωση, για να πεις τη γνώμη σου, ακόμα και για να πεις ό,τι βλακεία σου κατεβεί στο κεφάλι. Έλα όμως που δυσκολεύομαι να το κάνω αυτό! Δεν ισχυρίζομαι ότι τα γραφόμενα μου είναι τα top. Αλλά δυσκολεύομαι να δημοσιεύσω κάτι που δεν δυσκολεύτηκα να το γράψω. Ακόμα και αυτό το post, όπου απλά εκφράζω κάποιες σκέψεις, νιώθω τύψεις να το δημοσιεύσω, επειδή το έχω γράψει σε 10 λεπτά! Ουφ, μεγάλο κόλλημα. Σαν να μη μας έφταναν όλα τα άλλα που έχω!!!

3 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει που δεν γράφεις

    Που θα έχεις κάτι να γράψεις θα το γράψεις

    Σε πεθύμησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ki egw se pe8imisa!!!!
    para poly!!
    ase, trexw kai den ftanw:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. otan mesa stin kathimerinotita t ipeuthinou enilika (tora pia) vriskis to kouragio k ti dinami...i kalitera sinexizeis na ebneese...

    DEN SE FOVAMAI Eirinoula mou!
    kai pethimisa k sena k tn ebneusi sou...tha t poume suntoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή