Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016

info needed

Καλημέρα!

Θέλω βοήθεια/ πληροφορίες με τα πιο κάτω:

1. Συνδρομή για κινητό με άλλες εταιρείες εκτός της CYTA. Για την ΜΤΝ άκουσα πάρα πολλά παράπονα για το σήμα. Για την PrimeTel δεν έχω υπόψιν μου κάποιον που να έχει ακούσει κάτι και μου πρότειναν ένα πακέτο με σημαντική διαφορά. Στο σπίτι έχω Cablenet, είμαι αρκετά ευχαριστημένη και νομίζω με όλα τα προβλήματα που έχει είναι η πιο καλή εταιρεία όταν συγκρίνουμε ποιότητα/ τιμή.

2. Πωλήσεις στο e-bay! Χτες μου έλεγε μια φίλη μου ότι πούλησε ένα kindle στο e-bay, το έστειλε συστημένο Αμερική, 7 ευρώ για μισό κιλό, not bad. Φυσικά επειδή προχτές έγινε, δεν έχει αποδεσμευτεί ακόμα η πληρωμή στο paypal ούτε έχει παραλάβει ο παραλήπτης το αντικείμενο ακόμα. Έχει κανένας εμπειρία με κάτι τέτοιο; Χρεώσεις και χρόνους αποστολής έχουμε υπόψιν;

3. Έχετε κανένα ωραίο ξενοδοχείο ή/ και δωμάτια να προτείνετε Κύπρο; Είτε κάπου κοντά σε ωραία παραλία είτε (αυτό θα ήταν το ιδανικό) κάπου στο βουνό με πισίνα; Λαμβάνουμε υπόψιν και τον παράγοντα limited budget, ΟΚ? :)

4. Ξέρουμε πού πουλούν ραπτομηχανές; Είχαμε μια παλιά στο πατρικό μου, ο παπάς μου την είχε αγοράσει από τα Lidl και ήταν πολύ καλή. Όμως έχασε ένα μικρό εξάρτημα και δεν δουλεύει. Ξέρω ότι μπορώ να κάνω request για να έρθει το εξάρτημα, όμως ένεν χρονοβόρο και πολλή φασαρία για το τίποτε; Επίσης ένεν δική μου η μηχανή. Θα ήθελα κάποια στιγμή τη δική μου, τώρα που θα έχω περισσότερο χρόνο ίσως να ασχοληθώ.

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή. :)

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/6/16 22:51

    Είμαι συνδρομητής της ΜΤΝ τα δύο τελευταία χρόνια. Το μόνο μου παράπονο είναι το σήμα. Για να καταλάβεις, ενόσω είμαι στο δωμάτιό μου και μιλώ στο τηλέφωνο, δέχομαι συχνά παράπονα από τους συνομιλητές μου ότι δεν με ακούνε καθαρά. Επομένως, δεν θα πρωτοτυπήσω για την ΜΤΝ. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, ιδέα δεν έχω! :Ρ

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Π. μου ευχαριστώ για το feedback για την ΜΤΝ. για τα επόμενα δεν περίμενα να έχεις ιδέα.. δύσκολες ερωτήσεις :)

      Διαγραφή
  2. hey
    1. είμαι με την ΜΤΝ τα τελευταία 6 χρόνια. Δεν είχα ποτέ κανένα παράπονο. Πόσο μαλλον όταν μου προτείναν πακέτο-από μόνοι τους, με απεριόριστη ομιλία, απεριόριστα μηνύματα και 3g internet για κάτι λιγότερο από 30ευρώ. Στην CYTA κάτι αντίστοιχο είναι περίπου 70ευρώ νομίζω έχει ο Φιτζ.
    Για το σήμα πραγματικά εξαρτάται από το που είσαι. Εμένα είναι μια χαρά. Ειδικά στην δουλειά μου, που είναι απόμερη αγροτική περιοχή, όταν είχα 2 κινητά(ένα δικό μου mtn ένα της εταιρείας cyta) το δικό μου είχε σήμα συνέχεια ενώ της δουλειάς όχι. άρα εξαρτάται από την περιοχή. Όπως και το γεγονός ότι η ΜΤΝ έβαλε 4G περίπου 1 εξάμηνο πριν την CYTA. Και γενικά, όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα στο δίκτυο της, δεν σε χρεώνει για ότι έστειλες ή έλαβες για εκείνο το χρονικό διάστημα.
    3. με limited budget λίγο δύσκολο για ξενοδοχείο. Δοκίμασε στο air bnb για δωμάτιο, έχει πολλά καλές ευκαιρείες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello!

      Ίσως να εξαρτάται και από τον τόπο όπως λες κι εσύ, τι να πω.. Στη Λεμεσό πάντως δεν έχω ακούσει κάποιον ευχαριστημένο με το σήμα. Όμως παραβλέπονται τα παράπονα γιατί η τιμή σίγουα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας.

      Για το air bnb θα το δοκιμάσω και θα σου πω! :)

      Διαγραφή
  3. Για τη διαμονή που ψάχνεις, στείλε μου να δω αν μπορώ να βοηθήσω. Αλλά κάτι πιο συγκεκριμένο, όχι τόσο γενικό! Και σύντομα γιατί δεν ξέρω πόσο καιρό μπορώ να βοηθήσω.
    Για τα τηλέφωνα είμαι cyta. Εν έχω παράπονο γενικά, ούτε με σήμα, ούτε με τίποτε. Βελτιώνονται συνέχεια (πέρσι σε συγκεκριμένα σημεία είχα θέμα με το ίντερνετ-μιλούμε για χωριά που μπορεί να μεν εξανάκουσες καν- φέτος που πήγα, έχει βελτιωθεί). Έχω φίλους και συγγενείς που έβαλαν ΜΤΝ και είτε περιμένουν να λήξει το συμβόλαιο, είτε λένε "είναι σπουδαία, εν έχω ποτέ σήμα έτσι εν χρειάζεται να μιλώ ποτέ με κανέναν!" Μετά είναι και κάποιοι που ξέρεις ότι ποτέ δεν πρόκειται να παραδεχτούν ότι έχουν θέματα, αλλά άμα τύχει να είσαι μαζί τους μες στο κέντρο της Λευκωσίας και δεν έχουν ίντερνετ, αλλά χουμίζουνται για το 4G, ενώ εν έχουν καθόλου, καταλαβαίνεις... Για άλλες δεν ξέρω...
    Από ραπτομηχανές επίσης δεν, αν θυμηθώ να το αναφέρω κι ακούσω κάτι, θα σου πω.
    Για χρεώσεις αποστολής και επιλογές κάποτε τα είχαν όλα στο ίντερνετ τα ταχυδρομεία. Για χρόνους, αν δεν έχει, μπορείς να ρωτήσεις ένα περίπου σε ένα γραφείο τους. Πάντως εκόψαν και τούτοι πίσω. Τράκινγκ εν έχουν αν δεν κάμνω λάθος, και από ότι ανακάλυψα καλύτερα να μάθεις από εμπειρία πόσο καιρό παίρνει να φτάσει κάτι που έστειλες, παρά από ό,τι σου πουν... (Θέλω κι εγώ ένα κίντολ γμτ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου θα σου έστελνα να μάθω αλλά σήμερα προέκυψε κάτι που μου ανατρέπει γενικώς τον (υποτυπώδη) προγραμματισμό του καλοκαιριού που είχα κάμει.

      Κι εγώ στα τηλέφωνα είμαι CYTA. Ούτε εγώ έχω κανένα παράπονο - φυσικά οι τιμές θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες. Για την ΜΤΝ εν όπως τα είπες! Από άλλους ακούεις τα χειρότερα, από άλλους τα καλύτερα! Για την primetel όμως πάλι δεν ξέρουμε :)

      ΟΚ θα περιμένω αν ακούσεις να μου πεις για ραπτομηχανή.

      Μα μπήκα σε μια σελίδα του ταχυδρομείου. Οι τιμές που λαλεί τζιαμέ για δέματα, καμία σχέση με τούτο που έστειλε η φίλη μου. Έβαλα διάφορα με το νου μου, είτε ότι εφτήνισε το ταχυδρομείο (γιατί αν θυμούμαι καλά το τελευταίο update της σελίδας που είχα διαβάσει ήταν το 2014), είτε ότι μπορεί της φίλης μου να μην της το υπολογίσαν σαν δέμα (επειδή εν kindle, εν λεπτό πράμα, εν ήταν πακέτο κανονικό). Για το tracking στο Internet ελεγε ότι έχουν. Νομίζω κι εγώ ότι το πιο safe είναι να ρωτήσω ένα περίπου σε ένα γραφείο για χρεώσεις και να δω τον χρόνο εμπειρικά. Εννα μάθουμε πρακτικά δηλαδή, αν επήε το Kindle! Q)

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος6/6/16 15:06

    Είμαι πολλά χρόνια MTN και δεν έχω κανένα παράπονο. Είμαι ευχαριστημένη με σήματα και τέτοια

    Άμυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης της ΜΤΝ! Εννα με κάμετε να αρχίσω να το σκέφτομαι κι εγώ! :)

      Διαγραφή
  5. Είχα το ίδιο δίλημμα πριν λίγους μήνες, ήμουν με CYTA και σκεφτόμουν να μείνω ή όχι. Τελικά έμεινα όταν έμαθα πόσο δεσμευτικό είναι το συμβόλαιο της MTN σε σχέση με της CYTA και μιλούμε για συμβόλαια χωρίς συσκευή, συν το γεγονός ότι έχω φίλους που έχουν πρόβλημα με την MTN σήμα και 4g και περιμένουν να λήξει το συμβόλαιο τους για να φύγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το άκουσα κι εγώ για τα συμβόλαια της ΜΤΝ ότι είναι πάρα πολύ δεσμευτικά. βασικά το άκουσα για σταθερό και internet.. Είχα γνωστή μου που είχε γραμμή 12ΜΒ και ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ INTERNET στο σπίτι.. Και όταν πήραν για να σπάσουν το συμβόλαιο αρχικά αρνήθηκαν να τους επιστρέψουν την εγγύηση.. "Ήταν το ρίσκο που πήρατε...!!!" Άσχετα που δεν δούλευε η υπηρεσία. Τελικά της το έσπασαν όταν έβαλε στην υπόθεση τον δικηγόρο της!!!

      Διαγραφή